Moje publikacje:
- Recenzja książki: M. Jeziński (red) Marketing polityczny. W poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu. Dom Wydawniczy DUET, Toruń, 2005, Wrocławskie Studia Politologiczne, nr 7, 2006
- Marketing w polityce – szczególny przypadek czy złożona procedura działania? Przegląd Politologiczny UAM Poznań, nr 4/ 2006, s.29-41
- Marketing polityczny: wizerunek czy przesłanie? H. Mruk (red) Reklama i PR na rozdrożu?, Wydawnictwo Forum Naukowe, Poznań 2008, s.113-125
- Wywiad do artykułu: Do polityki ? Tu mi paprotka wyrośnie! E. Sobańska, Magazyn Polska Głos Wielkopolski, 17.06.2011 , s.2-3
- Autentyczność, Czym branding personalny jest a czym nie jest w świecie polityki , witryna internetowa http://www.brandingpersonalny.pl/publikacje/3/62, IV-V 2013
- Branding personalny i coaching jako techniki zarządzania marką jednostek administracji publicznej, Rocznik Centrum Coachingu Akademii L.Koźmińskiego Coaching Review 1/2013 (5) s.107-12
- Zarządzanie poprzez markę personalną jako nowa strategia komunikacji w polityce, Wydawnictwo Ekonomiczne Marketing i Rynek, 8/2020 s. 21-32
- Znaczenie marki personalnej w zarządzaniu usługą i produktem w ochronie zdrowia, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Inżynierii i Zdrowia w Warszawie - w przygotowaniu do druku
Zapraszam na moją witrynę internetową www.doradztwopolityczne.pl
- więcej informacji i artykułów tematycznych